torsdag 23 april 2015

10 things about your appearance

1. Jag är 152 cm lång. Men det vet alla.

2. Jag har fluffigt hår. Lockigt ibland men oftast fluffigt.

3. Starka glasögon, ca -9,5 fick jag veta idag.

4. Svinstora gröna spökögon. Vilket dock inte syns pga ovanstående punkt.

5. Om jag skulle välja en sida av mitt asymmetriska ansikte skulle jag ta den högra, för jag tycker att mitt vänsteröga är snett. Eller båda är sneda åt "fel håll" men det vänstra är mest nedåtvinklat.

6. Min vänstra handled är mycket smalare än min högra.

7. Mitt största födelsemärke sitter på högra höften och det är mitt favoritfödelsemärke.

8. Min mun är sjukt gullig.

9. Inga tatueringar (än).

10. Jag kallar min kroppsbyggnad för skånsk potatiskropp för även om jag är pytteliten så är jag liksom inte sådär späd utan har ganska breda axlar och stubbiga ben Jag gillar min potatiskropp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar