söndag 5 april 2015

Påsk 2015

Igår var det påsk men då satt jag på en buss i sammanlagt åtta timmar. Först 02:20-06:00 från Göteborg till Oslo, sedan från Oslo till Kristiansand 08:15-13:00. En ganska rörig resa full med missöden, lösgodis och Svinalängorna, men till slut kom jag fram till Anna-min och fick se cirkusföreställningen, äta på McDonalds och äta mer godis. Inte så mycket till påskfirande kanske men det skiter jag i för idag får vi vara med varandra hela dagen och äta världens bästa påskmat - cirkussöndagsmat. Helvete vad jag sett fram emot den maten.

Och så ska jag och Anna se till att retas och bråka och skratta tillräckligt för två hela månader, för sen ses vi inte förrän hon är på Cirkus Scott och de kommer till Göteborg i början av juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar