fredag 24 april 2015

Tiodagarslista

Jaha, jag hade rätt: jag blev trött och ledsen ganska så precis efter synundersökningen. Jag ska göra en massa saker i helgen men det är nog rätt bra. Jag har fått en del saker fixade så det är en ganska bra tid att vara slokig på: essän är inlämnad och betygsatt, alla räkningar är betalda och jag städade till och med lite innan jag åkte till mina föräldrar så det är fint när jag kommer hem igen. Och! Jag har hittat en bra lista att använda så bloggen inte blir lidande. Jag börjar nu på en gång tänker jag.

Day 1: 10 things about your appearance (clothes, face, hair, height, smile, piercings, tattoos).

Day 2: 10 things you do every single day.

Day 3: 10 things about your personality.

Day 4: 10 of your favorite foods.

Day 5: 10 things about your family.

Day 6: 10 things about your friends.

Day 7: 10 of your favorite people. (no particular order)

Day 8: 10 things you’re ashamed of.

Day 9: 10 favorite bands or artists. (no particular order)

Day 10: 10 things you absolutely hate.

Day 11: 10 things you love.

2 kommentarer: