tisdag 2 juni 2015

Day 6: 10 things about your friends.

Jo för fan, jag vet att jag har bloggat sugigt. Det har varit lite stökigt här och jag har verkligen inte velat men eftersom flera har efterfrågat nya inlägg tänker jag att jag försöker gå vidare med det här listskrället om inte annat. Har man trogna läsare får man väl ta hand om dem!


  1. Anna är uppenbarligen min bästa vän, för evigt. Och min stora kärlek!
  2. Min äldsta vän är Linnea som jag känt sen typ... lågstadiet eller så. Sims startade vår historia.
  3. Förutom Anna torde min närmsta vän vara Richard. Japp, före detta sambo-kk-nejviärinteihop-Richard och jag har lyckats få någon form av hanterbar vänskap igen.
  4. KK-grejer är inte bra grejer för min del. Jag är för kelig, tror jag.
  5. Min senaste kompis är väl ungefär Bea, även om vi nu mest bara är pluggkompisar, och om en timme ska jag träffa henne på humanistbiblioteket och skriva klart museitentan.
  6. Jag är verkligen inte lik mina vänner, inte någon av dem. De jag är lik är såna jag börjat likna för att jag känt dem så länge, eller bara för att båda är konstiga, men inte så att jag i grunden är särskilt lik dem som personer.
  7. Jag har en bloggkompis, vilket jag känner mig stört cool när jag säger. Paddanbåtsguidande Ulrikas blogg har jag läst i flera år och trillade nästan omkull när jag fattade att hon läser min också!
  8. De allra flesta jag umgås med är folk från teatern. Förmodligen för att jag bara träffar folk på teatern samt på de fester gänget från teatern har. Och för att jag är ganska ocharmig och oumgängesvillig i skolan.
  9. Förutom Linnea känner jag väldigt få från skolan, bara en till egentligen. Jag kan inte säga att jag saknar någon.
  10. Jag är cirka sämst på att höra av mig, fastän ganska bra på att börja prata med folk. Hade jag varit en Sims 2-figur hade telefonen ringt varenda dag och ba "Hallå där, varför hör du aldrig av dig nu för tiden?". Jag har funderat på att använda Sims som verktyg för att försöka förstå mig på hur det där går till.

9 kommentarer:

  1. Anonym Trogen Läsare2 juni 2015 14:51

    braa!! inlägg roligt yay! :D<3

    SvaraRadera
  2. YAAASS ett inlägg äntligen! Vill ha mer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mer kommer! Du får la önska inlägg eller tagga mig i någon utmaning eller så ;)

      Radera
  3. Yay!! Fint inlägg! Sims och Sabrina <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, Sabrina också såklart! Sån himla skärmvänskap...

      Radera
  4. Svar
    1. Haha, true! Men du träffar väl folk ganska mycket på fritiden ändå?

      Radera