lördag 6 juni 2015

Day 8: 10 things you’re ashamed of.


Bööh, jobbig lista!! Först tänkte jag "skoja till det" lite och göra en lättsammare version men ääh. Jag kan lika gärna skriva ner det.
  1. att jag jämt är sen
  2. att jag inte gör de saker jag vill (åker till ställen, köper saker, äter saker, träffar personer)
  3. att jag aldrig hör av mig till folk
  4. att jag ser ner på alla
  5. att jag är så självupptagen
  6. att jag inte nöjer mig med de människor jag har runt mig
  7. att jag inte gör det jag säger att jag ska
  8. att jag är falsk
  9. att jag smiter från allt jag kan smita från
  10. att jag använder så mycket makttekniker. Det är den sida jag tycker absolut sämst om, som summerar allt jag ogillar hos mig själv. Att jag inte kan vara såpass mjuk och säker mot andra människor att jag kan släppa dem nära utan att skydda mig med såna saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar