söndag 7 juni 2015

Day 9: 10 favorite bands or artists. (no particular order)

Vad fan, jag lyssnar ju aldrig på musik. Jag vet verkligen ingen som gör det så lite som jag och jag har inga direkta favoritartister utan lyssnar mest på random låtar och tycker inte alls om samma artists andra grejer. Nå, ett litet gäng kan jag väl skrapa ihop. En eller annan är egentligen Annas musik som jag bara lyssnar på när hon bestämmer.

  1. Veronica Maggio
  2. Den svenska björnstammen
  3. Imagine Dragons
  4. Birgitta Ulfsson (NEJ jag vet att hon inte är artist utan skådespelare men jag har lyssnat för mycket på hennes enda skiva för att inte ha med henne)
  5. Magnus Uggla
  6. Epica
  7. Within Temptation
  8. Povel Ramel (herregud vad gubbig jag är)
  9. Owe Thörnqvist (som jag inte lyssnat på på cirka tio år men det var den första musik jag lyssnade på så han får hänga med)
  10. Håkan Hellström
Alltså det här stämmer inte ens. Ger det ens en halvt om halvt korrekt bild av det jag lyssnar på? Nåväl, vill man titta närmare på eländet heter jag faretsagerba på Spotify. Ungefär enda stället på internet där jag inte heter Fruktklister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar