lördag 20 juni 2015

Opålitliga mensskit

Från att aldrig ha varit ojämn någonsin ever har den plötsligt hoppat hur som helst flera månader i rad. Förrförra månaden en vecka sen, förra månaden två (PANIKEN!) och nu istället tio dagar tidig. Vad fan ska det föreställa? Försöker den kompensera tillbaka, har jag ätit något konstigt eller vad?

Nåväl. I gengäld har pms:en inte gjort sig påmind i någon större skala sedan i höstas, såvitt jag har märkt, utom ett par små skov, och inte så farligt mycket värk heller. Mensvärk har jag nästan aldrig haft utom kanske 5-10 gånger som det varit riktigt illa, annars är det som nu: helt smärtfritt 95% av tiden FÖRUTOM de där enstaka huggen så jag viker mig dubbel men som försvinner lika fort som de kom.

Tycker för övrigt att det känns som ett järtecken eller något att få oplanerad mens på midsommarafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar