måndag 31 augusti 2015

Första skoldagen!

Hej hej! Idag börjar skolan! Det har luktat skolmorgon på balkongen i flera dagar så det känns på tiden. I övrigt är jag väl inte astaggad precis och känner ingen på kursen jag ska gå, inte ens de jag delar inriktning och redan har gått ett år med. Men som sagt, det är skolstart i luften. Mamma körde mig hem i fredags morse och då åkte vi förbi varenda skola jag gått i, från ettan till gymnasiet och det kändes fel att inte gå av vid en enda av dem.

För övrigt: jag vill verkligen blogga men allt som handlar om skrivande känns så himla jobbigt och det enda jag orkar med är att fylla i min femårsjournal varje kväll. Jag läser knappt ens, bara kurslitteratur. Tills imorgon ska jag försöka hitta någon 30-dagarslista att fylla i, så får vi se om det går bättre.

1 kommentar:

  1. Älskar skolmorgonlukten!! Hoppas på nytt skriv- och läsflytigen snart!

    SvaraRadera