söndag 4 oktober 2015

Tidig oktober, tentainlämning och jag kommer får komplettera den

Ska jag bli trött nu? Ska jag bli ledsen nu? Ska jag ligga i sängen halva dagarna och inte äta eller städa eller gilla eller förstå något nu? Det känns rimligt ändå. Jag har varit glad så pass länge, haft framtidstro och gillat mig själv så det är väl dags för lite dvala. Kanske kommer läslusten tillbaka då? och skrivflytet, framför allt. De brukar ju (väl?) hänga ihop. Det är fint väder ute! Och jag vet ju att känslan går över. Jo, det är definitivt dags. Det är lustigt, då är det garanterat inte pms (jag fick mens i lördags) utan vanligt ledset bara. Men det är okej. Känslan av att lyfta och se över träden ligger kvar och väntar på mig tills jag vilat klart, och alla andra också. Ni har ju väntat på mig, eller hur?

2 kommentarer:

  1. det är fint! men var är det nu du får det ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingenstans tror jag, bara att det gått bra så länge. Men nu känns det faktiskt rätt bra fortfarande, vet inte om jag tog fel eller om det fort blev bättre för att jag hanterade det rätt?

      Radera