onsdag 4 november 2015

Jag vill inte behöva säga nej

Jag hatar begreppet "ett nej är alltid ett nej", det lägger alla diskussioner om gränsöverskridande sex på en så fruktansvärt imbecill nivå. Det är väl klart att sex trots ett aktivt uttryckt motstånd är dåligt! Det fattar väl alla? Dessutom betyder just ordet nej inte alltid nej, om man kittlar någon och den säger nej, sluta! så betyder det kanske inte alls att man ska sluta. Det är en lek med varandras gränser och det är en del av vad som gör det spännande, men den måste också kännas in hela tiden, av båda parter.

Jag vill inte ha sex där jag hela tiden behöver säga nej och vakta mig själv och "dra tydliga gränser". Den jag ligger med är en vuxen människa och ingen olydig valp som jag ska uppfostra. Då kan det lika gärna vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar