fredag 11 december 2015

Lucka 11: sommarkvällen jag aldrig ville skulle ta slut

Kvällen innan min födelsedag fyllde en annan tjej på jobbet år, så efter jobbet var vi ett stort gäng som gick till Thali på en av tvärgatorna till Andra Lång och åt en massa indisk mat och drack mango lassi. Sen blev det shots på Kings (som alltid) innan vi gick i Jazzhuset! Det var Håkankväll och första gången jag var där och ja, det var helt enkelt en jävla massa dans, dans, dans, jag fick hångla och vid tolvslaget blev det min tur att fylla år, med sång och födelsedagsdrinkar.

Det bästa var nästan när de stängde och tände och vi sjöng Shoreline utan musik till, och gick sedan över till att skandera SKRÄPMAT, SKRÄPMAT och tågade iväg till vegangrillen Jonsborg och åt hamburgare i soluppgången.

En av många kvällar från i somras som var för jävla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar