onsdag 13 januari 2016

Är den trettonde egentligen en turdag?

Det är så jävla skönt när saker löser sig otippat! Idag var en sån dag där jag hade en lång lista på saker jag måste göra idag och tänkte att det där kommer ju fan aldrig gå, särskilt som jag hann sova alldeles för lite. Men! Tji fick jag! Istället för att bli sen och vara alldeles för trött kom jag upp och hann äta och grejer och när jag väl kom till skolan visade det sig att jag tagit fel på tiden och var en timme tidig. Den extra timmen kunde i sin tur användas till att skicka en massa jobbiga mail för teaterns räkning, så jag slapp ringa de samtalen jag trodde skulle ta en massa tid av dagen. Dammsuga gjorde jag dessutom i morse medan jag väntade på maten i micron, så nu behöver jag bara vänta på svar på de mail jag skickat samt skriva på min eländiga rapport som är den sista för kursen och terminen.

Det här kommer säkert tas från något jävla turkonto så resten av veckan går åt helvete och jag måste komplettera på tentan, MEN det får jag hantera då! Den här dagen har åtminstone gått bra.

2 kommentarer:

  1. Ja! Självklart är den 13:e en turdag, vi behöver fler turdagar. Och jag älskar dina listor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, tur det när jag nästan bara skriver listor!

      Radera