tisdag 16 februari 2016

Min stil-listan

Lånad från Retrolover!

Klädesplagg som jag använder mest:
En leopardkjol jag köpte av Sandra Beijer på Bloppisen för två år sen, har den verkligen varje dag nu.

Klädesplagg som jag önskar mig mest just nu:
En rosa behå att ha under vita kläder. Den jag har nu är svartprickig och liksom LYSER genom tyget. Och en ny randig tröja för min gamla är i smulor.

Plagg som jag aldrig skulle köpa:
Kläder med amerikanska flaggan på, gode gud... eller med mycket neonfärger, eller jättestora jeans.

Inredningspryl som jag gillar mest här hemma:
Min mjuka röda matta, och båtfåtöljen. Den heter så för att den är så jävla stor att jag kan ligga i den, och för att ryggstödet är böjt så den ser lite ut som en båt.

Inredningspryl som jag önskar mig mest just nu
Nya tapeter i köket!!! Och en Dalí-affisch till badrummet.

Inredningspryl som jag aldrig skulle köpa:
Den där ögonkakaoaffischen som folk som gillar stilrent har. Helvete vad fult det är!

Sminkprodukter jag ej kan leva utan:
Mascara, blek ögonskugga.

Smink jag önskar mig mest just nu:
Nytt rött läppstift, jag har tappat bort båda mina gamla. Hur tappar man ens bort ett läppstift?

Sminkning jag aldrig skulle göra på mig själv:
Har inte så hårda åsikter men något neonigt skulle vara jävligt osannolikt.

2 kommentarer:

  1. NEON ÄR BÄST, INGEN PROTEST!!! // Anna (och jag har Eric på min sida i detta!)

    SvaraRadera