måndag 15 februari 2016

Saker jag tänkt på under helgen

Det är verkligen bara singlar som bryr sig om Alla hjärtans dag. Jag har sett säkert tio omg det är bara jag som är ensam på valentines och kanske två par som firat det. Dock var en av dem jag, jag var hos min ingenjör i Linköping och åt pasta, tittade på Making a Murderer och hånglade. Förra året var jag med Anna på kattutställning, åt kycklinggryta och fick tulpaner, så det var ett mycket bra firande det med!

Jag gillar böcker från romantiken rätt mycket ändå, men jag måste ha antigen ljudbok eller läsa om dem först för att vara mottaglig för dramatiken på rätt sätt. Läser Wuthering Heights nu och fattade inte riktigt grejen förrän halvvägs igenom, när jag hunnit läsa om den i Mina hjältinnor.

Sex är verkligen något helt annat när man inte behandlar det som en sport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar