måndag 16 maj 2016

Just nu:

Thinking of:
Tyskland, och hur jag förhåller mig till mig själv och andra.

Watching:
Orphan black och Game of Thrones, alltså bara sånt som kommer löpande just nu. Ska senare se klart Girls och Downton Abbey också.

Reading:
Kerstin Thorvalls Ensam dam reser ensam. Har läst hennes ungdomsböcker för två år sen och det är helt sjukt att jag inte gapat efter mer förrän nu!

Planning:
B-uppsatsen om modern spöktro. Jag är så van att alltid vara för sent ute att planering i hyfsat god tid är ungefär det läskigaste jag vet...

Wearing:
Just nu en Lordi-tröja jag har som pyjamas, men annars typ jeans och t-shirt. Tappat stilen helt.

Listening to:
Daft Punk och Veronica Maggios nya.

Eating:
Det ligger ett ägg och väntar på mig i köket.

Wanting:
En ordentlig pashminasjal att ha i sommar och höst

Looking forward to:
Att kunna vara säker på var fan jag ska göra min praktik i höst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar