tisdag 11 april 2017

Gott och blandat (saker jag skrattat åt på sista tiden)


Min tanke varje gång jag ser en ny sminktrend.


HUR bär man sig år för att åstadkomma så här mycket skum?? Halva tvålflaskan måste ju gå åt?


Två vovvar som absolut inte ville vara med på bild.


Det var länge sen jag gick i sömnen, men härom dagen vaknade jag utan örngott. Alltid obehagligt!


Göteborgs stad har hittat en, eh, säker förvaringsplats för de nya gatlyktorna i väntan på montering.


Hasselblommor. Jag tror aldrig att allt slagit ut på samma gång på samma sätt som i år?


Lyckades fiska fram ett long lost underlägg med lisebergsmotiv från mellan frysen  och diskbänken, med hjälp av två sugrör och en häftkudde. Kände mig sjukt nifty!


Denis Rudberg har ett löjligt format på tackavsnittet i Mellan fyra ögon. (Jag har för övrigt gett upp Jidhoff-serien pga slarviga plottrådar och tar nu itu med Läckberg för första gången istället.)

1 kommentar: