söndag 23 april 2017

Slappt oredigerade bilder från Majorna



Idag har jag trampat runt kring röda sten. Egentligen hade jag tänkt gå lite på den där konstrundan men hade inte lust så jag tog en massa kort istället. Här är då själva den röda stenen, och lite av Röda sten.

Plockade havsglas, letade efter rött glas för tur men hittade inget.


Konstgrejset var på Sockerbruket, det är så häftigt!

Där har det legat kedjor på golvet!


Vet inte varför jag ville gå dit, jag tycker alltid 90% av konstrundor är jättetråkiga? Tittade mest på alla ateljégrejer.

Vardagspoesi (?) utanför kyrkan.

Ett av mina bästa dolda ställen. En röd gångtunnel som spelar rymdängelmusik, vid hållplats Vagnhallen.

 Gick hit och gick på toa, och blev skrämd av en jättestor gråslemmig bläckfisk.

Tog sen ett par överexponerade bilder av körsbärsträd (ärligt talat, den största utmaningen där är att inte få med de minst fem andra personerna som tar kort samtidigt på bilden. Tänker mig att det är samma problem vid typ lutande tornet i Pisa) innan jag åkte hem och köpte glass och tittade på Buffy med Anna.

1 kommentar: